Home » Klantenservice

Klantenservice


Tevreden klanten is waar alles om draait bij Xxldieren.
U kunt dan ook contact opnemen met onze klantenservice via de vele communicatie mogelijkheden.
U kunt bellen, mailen een app sturen of onderstaand contact formulier invullen.
Wij zullen er alles aan doen om u zo snel mogelijk te beantwoorden.

Onderaan deze pagina vindt u ook een aantal veel gestelde vragen.
Misschien zit uw vraag hier wel bij.

Bent u op zoek naar een bepaald product, neem gerust contact met mij op.
Mogelijk kan ik iets voor u betekenen.

Telefonisch te bereiken:
Maandag 8.00 17.00
Dinsdag 8.00 17.00
Woensdag 8.00 17.00
Donderdag 8.00 17.00
Vrijdag 8.00 17.00
Zaterdag Gesloten
Zondag Gesloten 
U kunt altijd een app sturen.

Klachten:

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft.
Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de afdeling klantenservice door te geven.
Dit kan per e-mail, reguliere post en/of telefonisch.
Onze medewerkers van de afdeling klantenservice zullen de klacht bekijken en naar ieders tevredenheid de klacht op lossen.

Onze gegevens:

Xxl dieren
Adres: Steegschenhofscheweg 1a
5363 SR Velp
Nederland
Tel: 0486-830102/app 06-53780523 bgg. 06-14539915
E-mail: info@xxldieren.nl
Kvk: 63362651
Btw nr: NL149877274B01


Na ontvangst van de klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervanop de hoogte stellen.

Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact opnemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar onze webshop Xxl dieren.nl bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om uw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC).

Raadpleeg onze klantenservice voor vragen, opmerkingen, of bestellingen.
1 Levertijd
1.1 Waarom hanteren jullie verschillende levertijden?
Er zijn producten die bij ons op voorraad liggen
We leveren ook via dropshipping, dat wil zeggen dat het product direct vanuit de leverancier verzonden wordt. De ene leverancier levert eerder uit, dan de andere.
Er zijn ook producten die wij zelf nog moeten bestellen, omdat er weinig vraag naar is. Hiervan is de levertijd dan ook wat langer.
Producten die ook bij de leverancier zijn uitverkocht, staan bij ons in de categorie wordt verwacht. Als de levertijd van deze producten bekend is wordt dit bij het product vermeld.
1.2 Mijn pakket is niet op de afgesproken dag bezorgd.
Neem altijd contact met ons op als uw pakket niet binnengekomen is, op de afgesproken dag. Wij gaan dan voor u na waar het pakket gebleven is.

1.3 Is voor 13:00 uur besteld ook daadwerkelijk de volgende dag binnen?
Als bij de levertijd van uw artikel voor 13:00 uur besteld volgende dag in huis, komt het artikel ook echt de volgende dag bij u aan.

1.4 Waarom staat er bij de RHRQuality krabpalen een levertijd van 3 tot 5 werkdagen, terwijl ze voorradig zijn?
De RHRQuality krabpalen worden rechtstreeks vanuit de leverancier verzonden. We houden een langere levertijd aan, zodat u zeker bent dat de krabpaal binnen deze tijd ook daadwerkelijk bij u thuis wordt afgeleverd.

2 Retourneren
2.1 Het product is defect bij ons geleverd, kan ik het retourneren?
Als het product defect bij u binnenkomt, dan mag u deze zeker retourneren. Maakt u aub een foto van het defect en stuur deze via de mail naar info@xxldieren.nl

Daarna stuur ik u een mail, voor verder retourneerbeleid.

2.2 Hoe lang duurt het voordat ik mijn aankoopbedrag teruggestort krijg op mijn rekening?
Uw aankoopbedrag moet eerst bij ons binnengekomen zijn, willen wij over kunnen gaan tot terugbetaling. Zodra deze binnen is, storten wij dezelfde dag het aankoopbedrag terug.

2.3 Moet het artikel in de originele verpakking geretourneerd worden?
Dat hoeft niet persé, zorgt u er aub wel voor dat het artikel weer goed beschermd is om beschadigingen te voorkomen tijdens het vervoeren.